Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 12.06.2025, 13:28

Мова янголів - рідна мова!!!

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Дом. завд. для 8 класів! Натисніть сюди!!!
MarinaДата: Вівторок, 26.03.2013, 20:40 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
ПІД ЧАС ВЕСНЯНИХ КАНІКУЛ!Шановні мої восьмикласники! smile Я думаю, що всі вже знають, що 10 квітня ми пишемо контрольну роботу з укр. мови та літератури за текстами УНО м. Тирсаполь. Раджу вам повторити біографії письменників, яких ми пройшли в 3 чверті. Це - Леся Українка, Іван Франко, Михайло Коцюбинський, Олександр Олесь та їх твори.Не забудьте повторити типи мовленя, стилі, синстаксичний розбір речення, фонетичний розбір, морфологічний. Прогляньете правила, які стосуються відокремлених членів речення.
 
MarinaДата: Неділя, 31.03.2013, 19:28 | Повідомлення # 2
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
[/size][size=22]Дом. завдання з літератури для 8-Б класу на понеділок, 8,04,2013. і для 8-А, 8-В, 8-Г класів на четвер, 11,04, :yes:

Підготувати біографію Павла Григоровича Тичини.(посиланняhttp://www.ukrlit.vn.ua/biography/tichina.htmlhttp://uk.wikipedia.org/wiki/Тичина_Павло_Григорович
Також можна використати біографію в нашій групі. вивчити напамять поезію "Я утверждаюсь". Усно вміти поезію аналізувати, знати історію створення. Я УТВЕРЖДАЮСЬ

Я єсть народ, якого Правди сила
ніким звойована ще не була.
Яка біда мене, яка чума косила! -
а сила знову розцвіла.

Щоб жить - ні в кого права не питаюсь.
Щоб жить - я всі кайдани розірву.
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.

Тевтоніє! Мене ти пожирала,
як вішала моїх дочок, синів
і як залізо, хліб та вугіль крала...
О, як твій дух осатанів!

Ти думала - тобою весь з'їдаюсь? -
та, подавившись, падаєш в тріву...
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.

Я єсть народ, якого Правди сила
ніким звойована ще не була.
Яка біда мене, яка чума косила! -
а сила знову розцвіла.

Па українських нивах, на російських,
па білоруських - я прошу, молю! -
вбивайте ворогів, злодюг злодійських,
вбивайте без жалю!

Нехай ще в ранах я - я не стидаюсь,
гляджу їх, мов пшеницю ярову.
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.

Із ран - нове життя заколоситься,
що з нього світ весь буде подивлять,
яка земля! яко зерно! росиця! -
Ну як же не сіять?

І я сіяю, крильми розгортаюсь,
своїх орлів скликаю, кличу, зву...
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.

Ще буде: неба чистої блакиті,
добробут в нас підніметься, як ртуть,
заблискотять косарки в житі,
заводи загудуть...

І я життям багатим розсвітаюсь,
пущу над сонцем хмарку, як брову...
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.

Я єсть народ, якого Правди сила
ніким звойована ще не була.
Яка біда мене, яка чума косила! -
а сила знову розцвіла.

Фашистська гидь, тремти! Я розвертаюсь!
Тобі ж кладу я дошку гробову.
Я стверджуюсь, я утверждаюсь,
бо я живу.
 
MarinaДата: Середа, 03.04.2013, 22:54 | Повідомлення # 3
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання для всіх 8 класів на середу, 10,04, Вивчити, що таке пряма мова.Записати в зошит для правил. Зробити письмово вправи 264, 265.Готуватися  до Міністерської контрольної роботи.Все повторити!!!
[b][b]Пряма мова
 — це чуже мовлення, передане дослівно, без змін.
[font=georgia]Пряма мова супроводжується словами автора, що вказують, кому належить пряма мова, за яких обставин вона висловлена тощо. Тому речення з прямою мовою складаються з двох частин: слів автора і прямої мови. Ці частини об'єднуються за змістом та інтонаційно, без допомоги сполучників. У складі слів автора є спеціальні слова, що вводять пряму мову, певною мірою з'ясовують її особливості: говорити, казати, повідомляти, відповідати, запитувати, зазначати, натякати, порадити, попросити, пояснювати, підкреслювати, зауважити, буркнути, думати: «Земля найкраще пахне восени», — говорить сам до себе Тимофій (М. Стельмах). Уводити пряму мову можуть не лише дієслова, а й іменники: питання, відповідь, пропозиція, команда, шепіт.Слова автора можуть стояти перед прямою мовою, у середині прямої мови, після неї, а також включати в себе пряму мову.Пряма мова завжди береться в лапки. Уживання інших розділових знаків залежить від місця прямої мови і слів автора в реченні.Після слів автора перед прямою мовою ставиться двокрапка.[/font][/b]
[/b]
 
MarinaДата: П`ятниця, 05.04.2013, 18:14 | Повідомлення # 4
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
ПАВЛО ТИЧИНА(1891-1967)
ПАВЛО ТИЧИНА

Павло Григорович Тичина народився 27(15) січня 1891 р. у селі Піски Козелецького повіту Чернігівської губернії (тепер Бобровицького району Чернігівської області). Походив зі старовинного козацького роду (його пращур, за родинним переказом, був полковником у Богдана Хмельницького). Батько майбутнього поета був сільським дяком — вчителем «школи грамоти». Сім'я була багатодітна (народилося 13, зіп'ялося на ноги 9 дітей), жили впроголодь, зате гарно співали. Змалку Павло виявив хист до музики, малювання і віршування.

У 1900-1907 рр. навчався в Чернігівському духовному училищі (бурсі), в 1907-1913— в Чернігівській духовній семінарії. Згодом, навчаючись у Київському комерційному інституті, працював у газеті «Рада». На цей час припало його ознайомлення з новітнім українським мистецтвом, особисте знайомство з найвідомішими його представниками.

У 1913-1914 рр. працює в редакції ліберального україномовного журналу «Світло», а після його закриття — в Чернігівському статистичному бюро. У 1916-1917 рр. — помічник хормейстера в українському театрі М. К. Садовського. 1920 року подорожував із капелою К. Стеценка «Думка» Правобережною Україною від Києва до Одеси. Того ж року організував хор (з 1921 р. — капела-студія імені М. Леонтовича), з яким виступав до 1923 року.

З 1923 по 1934 рік — співредактор журналу «Червоний шлях» (Харків). Входить до заснованої 1923 р. Спілки пролетарських письменників України «Гарт». 1926 року взяв активну участь у створенні ВАПЛІТЕ (Вільної Академії пролетарської літератури) на чолі з М. Хвильовим, куди увійшли й колишні члени «Гарту». З 1929 р. — дійсний член Академії наук Української РСР, у 1936-1939 рр. і в 1940-1943 рр. очолює Інститут літератури АН УРСР. З 1947 р. — член-кореспондент Болгарської АН, доктор філології. 1943— 1948 рр. — міністр освіти УРСР. З 1953 по 1959 рік — голова Верховної Ради УРСР, заступник голови Ради Національностей Верховної Ради УРСР, член багатьох товариств, комітетів, президій, кавалер орденів і медалей.
 
MarinaДата: П`ятниця, 05.04.2013, 18:14 | Повідомлення # 5
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Лауреат Державної премії СРСР (1941), Державної премії УРСР імені Т. Г. Шевченка (1962). 1967 року отримав звання Герой Соціалістичної Праці.

Як поет П. Г. Тичина починав у 1906-1910 рр. з наслідування народних пісень та творів Т. Г. Шевченка. Перші друковані твори молодого поета з'явилися 1912 р. Подією величезної ваги в новочасній українській літературі став вихід у світ першої збірки віршів «Сонячні кларнети» (1918), пройнятої сонячною вірою в життя, людину, в рідний знедолений народ. Ця книга одразу поставила 27-річного поета поруч із першорядними митцями новочасного українського відродження. За визначенням Г. Грабовича (СІЛА), рання символістська система Тичини побудована на злитті традиційного, народного й неповторного, індивідуального, на коливанні між реальністю і мрією...

Тичина рано утвердився в думці про поезію як синтетичний вид мистецтва. На практиці це обернулося перенесенням у площину поезії засобів суміжних мистецтв: у «Сонячних кларнетах» звук подається «забарвленим», колір — «озвученим», зорові образи чергуються зі слуховими.

У віршах цього періоду можна знайти перегуки з Рабіндранатом Тагором, Волтом Вітменом, Емілем Верхарном, однак при цьому ці вірші залишаються самобутніми і самодостатніми. Великий вплив на П. Г. Тичину справили М. Коцюбинський (вони часто зустрічалися і спілкувалися в останній період життя Коцюбинського у Чернігові), Максим Горький. За трагічною напруженістю, емоційністю й філософічністю творчість П. Г. Тичини зіставляють із творчістю реформатора англійської поетичної мови Томаса С. Еліота, лауреата Нобелівської премії (1948 р.)- Серед композиторів і художників йому були духовно близькими Ліст, Берліоз, Римський-Корсаков, Микалоюс Чурльоніс та Мартирос Сар'ян.

Протягом життя П. Г. Тичини існував постійний і надзвичайний тиск на нього, на його творчу активність. Імпресіонізм і особливий композиційний характер його творів, починаючи зі збірок «Плуг» (1920) і «Вітер з України» (1924), дедалі більше пом'якшується і замінюється спершу риторичними, а далі й абстрактними формулюваннями. Переломною у творчості поета вважається збірка «Чернігів» (1931 р.), яка означила його перехід в число «офіціозних» авторів. Однак творчість Павла Тичини й після цього не вписується у прокрустове ложе простих схем: його приховане протистояння з тоталітаризмом на цьому не припиняється. Це засвідчують окремі поетичні, літературознавчі, публіцистичні твори пізнішого часу: «Григорій Сковорода» (1939), «Похорон друга» (1942), «Творча сила народу», «Геть брудні руки від України» (1943) та деякі інші.

У галузі поезії, прози, публіцистики, а також у науково-критичних працях Павло Тичина виявив себе одним із найосвіченіших радянських письменників, чия ерудиція охоплювала суміжні з літературою види мистецтва — музику і живопис. Павло Григорович чудово грав на кларнеті, та й у словах вловлював особливе, музичне звучання. Можливо, тому так легко давалося йому вивчення іноземних мов (він вільно володів п'ятнадцятьма).

Помер П. Г. Тичина 16 вересня 1967 року в Києві. Похований на Байковому кладовищі в Києві.
 
MarinaДата: Середа, 10.04.2013, 21:46 | Повідомлення # 6
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання для всіх 8 класів на середу, 17,04.Укр. мова!!! Підготуватися всім обовязково! Зошити завести нові, підписати, обгорнути. Підготувати їх до здачі. Виконати письмово вправи 270, 272. На с. 110, 112 вивчити правила. Записати їх в зошит для правил.Всі, хто на контрольній щось не знали, вивчіть це.!!
 
MarinaДата: Середа, 10.04.2013, 22:02 | Повідомлення # 7
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання з літератури на понеділок(15,04) для 8-Б класу. На четвер, 18,04, для 8-А, 8-В, 8-Г класу. Я хочу послухати від вас біографію Павла Григоровича Тичини. Прочитати вірш
УКРАЇНО МОЯ, МОЯ ЛЮБА ВКРАЇНО
* * *

Україно моя, моя люба Вкраїно,

Чим я втішу тебе, чим тебе заспокою? —

Чи про те розкажу, як тебе я люблю,

А чи піснею горе твоє я присплю,

Чи слізьми розіллюсь, мов сирітська дитина, --

Чим тебе заспокою я — бідна людина,—

Скажи, моя люба Вкраїно,

Вкраїно моя!

Зробити його літературний аналіз в зошитах.Написати невеличк есе на тему "Що я можу зробити для своєї Батьківщини" На уроці будемо зачитувати.(Приклади есе нижче)
************************На допомогу в аналізі*****************

 Короткі відомості про автора (передовсім ті, що допоможуть кра ще зрозуміти специфіку твору).
2. Назва поезії.
3. Виразно прочитати твір (Дотримуючись інтонацій, пауз, логіч них наголосів, користуючись жестами, мімікою).
4. Історія написання і видання твору.5. Жанр твору (Громадянська, інтимна, релігійна, пейзажна, по літична, філософська лірика тощо. Це може бути гімн, пісня, послання, ідилія, елегія, етюд, думка, монолог, сатира, епігра ма тощо).
6. Про що ця поезія? Тема твору. (Людське почуття, взаємини між людиною і природою, роздумипоета про сутність людського бут тя, про місце мистецтва в житті людини, спогад про кохання; ліричний етюд, лірико-психологічний етюд тощо).
7. Що покликало поезію до життя?
8. Сюжетна основа твору (Якщо вірш сюжетний).
9. Композиція твору. (Варто пам'ятати, що в ліричному творі сю жет відсутній, натомість увага зосереджується на певному по чутті, виділяють такі композиційні етапи почуття: а) вихідний момент у розвитку почуття; б) розвиток почуття; в) кульмінація (можлива); резюме, або авторський висновок).
10. Ключові образи твору (Звернімо увагу, що найчастіше виз начальним у ліриці є образ ліричного героя — це умовна дійова особа, думки й почуття якої розкриваються у лірич ному творі).
11. Який образ є внутрішнім стрижнем твору?
12. Чи є в даній поезії символи? їх значення і зміст.
13. Які мовні засоби сприяють емоційному наснаженню твору? (Йдеться про лексику, тропи, фігури, фоніку.) Як саме?
14. Яке почуття домінує у вірші? (Сповідь, зізнання, щирість тощо).
15. Як досягає автор динаміки образу (й оповіді у ліро-епічних тво рах)?*******************************
*************************************************************************У вірші «Україно моя, моя люба Вкраїно...» бринить надзвичайно сильна любов автора до України, до її краси. Поет сприймає усі її негаразди, як свої власні, і хоче хоч чимось допомогти їй:    
   Україно моя, моя люба Вкраїно,
   Чим я втішу тебе, чим тебе заспокою?
   
   У кожному рядку поезії бринить розпач поета через те, що допомогти йому Україні майже нічим, бо він бідна людина:
   
   Чи про те розкажу, як тебе я люблю,
   А чи піснею горе твоє я присплю.
   Чи слізьми розіллюсь, мов сирітська дитина,
   Чим тебе заспокою я — бідна людина, —
   Скажи, моя люба Вкраїно,
Потвори відіграють надзвичайну роль, вони показують значення для поета України. Звертання посилюють почуття поета, показують , що він вступає з Україною в діалогічне мовлення. Синтакчина побудова речень свідчить про те, що поет схвильований подіями, які відбуваються на Україні. Вжиті епітети (люба) говорять про добре відношення Тичини до Вітчизни.

В поезії відсутній центральниц персонаж, але є образ, який яскраво видно . ЦЕ образ рідної землі - України  Вкраїно моя!
 
MarinaДата: Неділя, 14.04.2013, 01:16 | Повідомлення # 8
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
«Нехай моя батьківщина не буде гіршою за інші країни»Я думаю, що треба побудувати більше притулків для бідних людей. Ще мені б хотілося, аби ми скоріше вирішили фінансові проблеми. Я вважаю, що на виборах нового президента ми оберемо надійного, який все-таки цю проблему вирішить. Я б дуже хотіла, щоб Україна повернула всі свої борги. І, можливо, тоді не буде так багато страйків. Я б дуже хотіла, щоб Україна змінилася на краще, і щоб менше було бідних людей, які просять грошей на шматок хліба. Деякі люди крадуть гроші або вбивають на замовлення, а після вбивства отримують гроші. Деякі мами навіть народжують дітей для продажу. Адже в них немає можливості якось ще заробити грошей.Я б не хотіла, щоб трапилася ще одна біда в Україні як, наприклад, Чорнобиль або Закарпаття. Якщо подивитися на інші країни, чим вони кращі? Нічим, ну, може, вони багатші, але біда може прийти в будь-яку країну. Наприклад, Колумбія. Адже так багато людей загинуло там. Всі ми люди, і ми не можемо жити без горя, без любові, без щастя.Нарешті, я б хотіла, щоб наш уряд більше уваги приділяв пенсіонерам і видавав їм не по 50 гривень, а набагато більше. Бо в них немає можливості працювати. Я впевнена, що кожний із них зробив щось для своєї батьківщини.Я не розумію, навіщо депутатам сперечатися, хто кращий або яка партія краща: зелені чи Народний рух України. Я вважаю, їм треба думати не про те, як показати себе з кращого боку, а як зробити кращою Україну.Я б дуже хотіла, щоб моя батьківщина не була гіршою за інші країни. Хтось повинен змінити нашу рідну Україну, і це має бути наш новообраний президент.************************************************************************************************************************
[font=Calibri][color=#3E3E3E]Мені складно сказати, що б я конкретно хотіла змінити або зробити для України. А ось на запитання, «Якою я хочу бачити Україну?», я можу відповісти, що нам потрібний уряд, який буде працювати на нас, а не навпаки; уряд, якому б ми довіряли. На цей час нашому урядові далеко до ідеалу. Адже є стільки непомічених проблем, за якими існує ціла низка інших.Почну, мабуть, з молоді: основною проблемою на сьогодні є наркотики. Молоді юнаки й дівчата починають приймати їх з різноманітних причин. І чомусь навіть знаючи про наслідки, не вірять, що з ними це може статися. А коли вже дуже пізно, не всіх вдається врятувати. Також у наш час вагітність у 13 років не рідкість, а це ж велика травма на все життя. Я думаю, основна причина цих проблем — мінімум уваги, яку батьки приділяють своїм дітям. До того ж у багатьох сім’ях ці теми взагалі закриті, а це неправильно. Дитина зростає на самоті зі своїм проблемами, і часто здійснює вчинки, про наслідки яких нічого не знає. Але дорослі практично завжди не винні. Тому що в нас також великі економічні проблеми: грошей бракує, продуктів немає, і часто батьки не в змозі прогодувати своїх дітей і віддають їх у притулки. Але навіть якщо з грошима проблем немає, чи можуть вони забезпечити своїм дітям добре харчування? Ні. І ще одна — екологічна — проблема. Яскравим прикладом є ЧАЕС, а також інші створені людиною станції і фірми, що забруднюють довкілля. Уряд, навіть знаючи, яким повітрям ми дихаємо, і яку воду п’ємо, не робить жодних істотних дій, щоб вирішити цю і багато інших проблем, котрі хвилюють, думаю, не лише мене. Адже, коли ми їх обираємо, ми сподіваємося на якісь зміни, реформи, які поліпшать наше життя, щоб майбутнє покоління жило в чистій і мирній країні, здатній прогодувати все населення здоровими і корисними продуктами, одягнути й дати дітям добру освіту, незалежно від фінансового стану їхніх батьків. Такою б я хотіла бачити Україну.****************************************************************************************************************
[font=verdana][color=#000000]
[font=Calibri][color=#3E3E3E]Щоб полегшити тягар занедбання та тяжких наслідків від минувшини, я й хочу допомагати своїй Батьківщині. Я мрію стати вірним захисником її надбань, примножувати її багатства й захищати її від лиховісних недоброзичливців. Я буду намагатися докладати якнайбільше зусиль, щоб змінилося життя на краще. Тому я хочу вибрати таку професію, яка б не тільки подобатися мені, але й була потрібною нашій молодій державі, нашому народові. Хочу і намагаюсь добре вчитися, щоб мої знання пішли на користь усьому суспільству. 

Ніщо так не зігріває, як думка про те, що незабаром моя доля назавжди з'єднається з долею мого народу. І зараз я намагаюсь хоча б чимось допомагати своїй Вітчизні. З часом, коли визначиться мій життєвий шлях, коли я стану зовсім дорослим, я зможу стати гідним своєї величної країни, свого щирого, чудового народу. Але й зараз, на мою думку, я з впевненістю можу сказати: "Я мав $и за найбільшу нагороду потрібним бути своєму народу".
 
[/color][/font][/color][/font][/color][/font]
 
MarinaДата: Понеділок, 15.04.2013, 19:05 | Повідомлення # 9
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання на понеділок, 22,04. для 8- Б класу та для 8-А, 8-В, 8-Г класу на четвер, 25,04. Укрміти. літ. Підготувати біографію Андрія Малишка. Записати в зошит.Вміти розповідати. Прочитати поему "Прометей", вивчити уривок. посиланняпоема "Прометей! поему Скорочено. основне з поеми "Прометей",поема "Прометей". Біографія автора є у нас на сайті врозділі "Біографії укр. письменників..Пропоную два уривки, вибираєте той, який більше подобається і вчіть.Ну от i все. Б'є барабан.
Мовчить юрба. Завмер майдан.
Стоять жiнки у три ряди,
Дiвчата й згорбленi дiди,
I хлопчаки побiля тину
Злетiлись, стихли на хвилину,
Почувши подихи бiди.
А вiн — в пiлоточцi своïй,
У гiмнастьорцi польовiй,
В юхтових чоботях — напроти,
В очах нi крику, нi скорботи,
Таким ходив, мабуть, i в бiй.
Лиш похилився раз чи два...
Чи закрутилась голова?
Вiд рани стомленого тiла
Уся сорочка потемнiла,
Вся порудiла,- не нова...
Це ваш? — Це наш,- говорить дiд.
Це наш,- хлопчак за дiдом вслiд.
Це наш,- дiвча ступа охоче
I щиро дивиться ув очi,
Щоб не хитнувся, не поблiд.
Iдуть мовчазно ковалi,
I в хлопця руки в мозолi.
Вiн, може, теж коваль? I знову
Клепав би плуг чи гнув пiдкову.
— Це наш,- i клоняться к землi.
А тесля теслi: -Пiдiйдiм,
Вiн, може, теж возводив дiм,
Сушив кленину в ночi лiтнi
Чи ставив тесанi ворiтнi.
Це наш, ми клянемось на тiм!
I матерiв гiрка любов
Пiдводить ïх без перемов
До юнака, бо ясночолi
I ïх сини воюють в полi.
— Це наш, ми кров дамо за кров.
I вже земля, пiднявши цвiт,
Вiд круч, вiд поля, вiд ворiт,
Уставши камнем i травою,
Вiтрами й нiччю грозовою,
Кричить: — Це наш! Iду на звiт...
********************************************************************************************************************************
*******Ах, як вiн мить оцю зустрiв!
Немов не дихав, не горiв...
I тiло — так! Своє це тiло,
I сонце iнше засвiтило
У кронах чорних яворiв.
I навiть сiрi горобцi
Здаються — срiбнi промiнцi,
Дiвочi очi, карi й синi. Вiн жив.
Вiн житиме однинi,
Ховай же муку на лицi!
— Це ваш? Ви брешете. Не ваш!
Чому ж у нього патронташ
I п'ять гранат знайшли в соломi?
Вiн ночував в чужому домi,
Вiн двiчi ранений. Вiн — наш!
Ми з ним по-своєму. А вам
Я все сторицею вiддам:
В теплушки всiх, гайда в дорогу.
Хати ж — з порогу до порогу
Спалю, стопчу — вiддам чортам.
Ну, як? Це ваш? Замовкли ви? -
Як лан колючоï трави,
Хитнулось, втихло. Тiльки очi
Горять дiдiвськi i дiвочi,
I сльози в матерi-вдови.
Боєць пiдвiвсь, як бiль iз ран,
На цей осуджений майдан,
Побачив даль — не теплий вирiй,
Теплушок ряд у ночi сiрiй,
Свiтанку смертного туман.
В теплушках люди без води,
Оцi хлоп'ята i дiди,
Цi матерi — i в тебе ж мати,-
А ген за ними тлiють хати,
Пожежi чорноï слiди.
А кожен з них — сестра i брат.
Нащо ïм холод ржавих грат?
Нащо ïм слiз гiркi потоки?
I вiн вперед ступив два кроки:
--Стрiляй! Розвiдник я. Солдат.
 
MarinaДата: Середа, 17.04.2013, 20:46 | Повідомлення # 10
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання на 24,04. середу для всіх8 класів!!! В зошитах з РЗМ написати контрольний твір-роздум у публіцистичному
стилі на морально-етичну тему. Не менше півтори сторінки...Не списуйте, мої
шановні, з інтернету!!! Хочу побачити, почути, прочитати ваші думки. Важко з
словником, підходьте, допоможу, є ще онлайн-перекладач.
Теми творуШкола — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління,
требаміцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.А.
Барбюс...Немає настільки поганої людини, яку б добре виховання не зробило
кращою.
В. Бєлінський
Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?» Увечері, першеніж
заснути: «Що я зробив?»

ПіфагорЯ бажав би, щоб смерть застала мене за роботою в полі.
М. Монтень
Книги — морська глибина,
Хто в них пірне аж до дна,
Той, хоч і труду мав досить,
Дивнії перли виносить.

І. ФранкоТут мертві живуть. Тут німі промовляють.
Напис на стінах старовинних університетських бібліотекЗ усіх наукнайблагороднішою є медицина.
Гіппократ
Вірний спосіб судити про характер і розум людини по вибору нимкнижки ідрузів.
Гельвецій
Людина створена для щастя, як птах для польоту.
В. КороленкоМій спосіб жартувати — це казати правду. На світі немаєнічогосмішнішого.
Б. ШоуДобрій людині буває соромно навіть перед собою.
А. Чехов
Сердяться слабкі душі, сильні — ненавидять або прощають.
Г. ТютюнникКожного разу, коли тобі чого-небудь дуже хочеться, спинисьіпоміркуй: чи добре те, чого тобі хочеться.Л. ТолстойКраще різка відвертість,
ніж зрадницька мовчанка.

Г. ТютюнникНіщо так боляче не б'є людину, як брехня.
Г. Тютюнник
Сором часто забороняє те, чого не забороняють закони.
СенекаВ людині має бути все прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, ідумки.
А. ЧеховЄдина справжня розкіш — це розкіш людського спілкування.
А. де Сент-ЕкзюперіЧесть не можна відняти, її можна втратити.
А. ЧеховЯ не потребую друга, який, в усім зі мною згоджуючись, змінюєзімною погляди, киваючи головою, адже тінь те ж саме робить краще.Плутарх...Не
забувай, ти завжди відповідаєш за всіх, кого приручив.

А. де Сент-ЕкзюперіКожен мріє отримати таку любов, якої він незаслуговуєЛешек КуморЛюбов - це мить, що дає життя вічності.
Леонід С. Сухоруков
 
MarinaДата: Понеділок, 22.04.2013, 19:54 | Повідомлення # 11
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання на понеділок, 29,04.для 8-Б класу, на четвер, 16,05 для 8-А, 8-В, 8-Г класу.Підготувати письмово і усно біографію Павла Загребельного (посилання на  біографію        Павло ЗагребельнийП.Загребельний,Про письменника.              або на нашому сайті в розділі "Біографії укр. письменників". Прочитати роман письменника "Роксолана", вміти аналізувати, переказувати, підготуватися до характеристики персонажів. Прочитати роман можна за посиланням Текст романускорочено текст твору,Читати книгу онлайнЧитати роман. Подивитися фільм можна, перейшовши за цими посиланнями серіал "Роксолана". підготуйте зошити, і самі підготуйтеся добре, це передостанній урок літератури в цій четверті. smile
 
MarinaДата: Середа, 24.04.2013, 23:37 | Повідомлення # 12
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання для всіх 8 класів на середу, 8,05.2013р.Виконати письмово вправи 277, ...280 або 290 (на ваш вибір). Вивчити правила "Заміна прямої мови непрямою" .Записати в зошит для правил. Це останній урок з мови, на якому ви можете заробити оцінку.15 травня - річна контрольна робота (годовая кр!!!!!!!!!!). Сподіваюся на вашу адекватність і розуміння ситуації.
 
MarinaДата: Середа, 08.05.2013, 23:09 | Повідомлення # 13
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання на 15,05. середу .Для всіх 8 класів. Почну з того, що я дуже незадоволена!!!!!!!!!!! Всі терміни перездач давно пройшли, я виставляю всі ті оцінки, що ви заробили!!!!!!!!! І можете ображатися.Мені набридло нагадувати вам про те, що ви повинні здати і принести. В нас контрольна робота за рік. Граматичне завдання - синтаксичний розбір речення, фонетичний розбір, морфологічний розбір. зошити з Дом. впр. принести. Зошити для правил принести!!
 
MarinaДата: Четвер, 16.05.2013, 22:56 | Повідомлення # 14
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання на середу, 22,05 для всіх 8 класів. УКр. мова. Вправи на повторення виконати письмово 301, 302, 303
 
MarinaДата: Четвер, 16.05.2013, 22:58 | Повідомлення # 15
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 489
Нагороди: 13
Репутація: 128
Статус: Offline
Дом. завдання на понеділок для 8-б класу, 20,05 і на четвер, 23,05 для 8-А, 8-В , 8-Г класу. Підготувати усно і письмово біографію Стуса Василя. Вивчити на вибір його поезію.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2025
Безкоштовний хостинг uCoz